
Administratör Verksamhetsstöd
- Södertälje, Stockholm
- Tillfälligt
- Heltid
Vi söker nu en administratör till vår arbetsgrupp. Tjänsten är ett vikariat på 6-10 månader med eventuell möjlighet till förlängning.Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter är varierande och flexibla, samt utgår utifrån behovet som uppstår på myndigheten. Du ska hantera fakturor i vårt ekonomisystem UNIT4/ERP. Vidare hanterar du ersättningar till våra interna och externa utförare inom verksamhetsområdet. Verksamhetsstöd ser till att enheterna inom Myndigheten för äldre och för personer med funktionsnedsättning har det material som de behöver och att det köps in efter avtal och budget. Vidare ansvarar verksamhetsstöd för att lokaler, fordon, skrivare, datorer, telefoner och annat material fungerar som det ska. Du ska sortera, dela ut post och ta emot varor. Vi möblerar och lagar enkla fel när det krävs i vår kontorsmiljö. Verksamhetsstöd bemannar även en mottagningstelefon där ansvaret för den fördelas enligt schema.Vem är du?
Du är stresstålig, flexibel i tanke och handling, har god samarbetsförmåga samtidigt som du är självständig och initiativrik. Du är professionell i din yrkesroll, vilket innebär att du visar respekt för ditt uppdrag och arbetar utifrån vår värdegrund. Du är bra på struktur och planering och kan hantera krav från omgivningen samtidigt som du kan fullfölja uppdraget.Dina personliga egenskaper
- Engagerad, motiverad och nytänkande vilket innebär att du använder din kunskap och dina förmågor för att utveckla verksamheten.
- Stresstålig och flexibel, du ska vara beredd på att byta arbetsuppgifter när verksamheten kräver det.
- Ansvarstagande, vilket innebär att du tar ansvar för ett arbetsklimat som utvecklar verksamheten.
- Du gillar att arbeta i Team men kan även arbeta självständigt
- Prestigelös och som kan ta tag i uppgifter där det behövs
- Ha en god samarbetsförmåga. Du kan arbeta produktivt i en livfull och intensiv miljö genom att behålla lugnet och upprätthålla en positiv attityd till arbetet och dina kollegor.
- Vi söker dig som har en gymnasieutbildning
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och erfarenhet av att arbeta med kundservice.
- God kunskap om hur en kommunal organisation fungerar
- Van att hantera sekretess
- Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Du ska ha goda datorkunskaper
- B-körkort
- Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet UNIT4/ERP
- Erfarenhet av att arbeta i verksamhetssystemet Combine
- Ett utvecklande och intressant uppdrag
- Ett nära ledarskap
- Goda möjligheter till kompetensutveckling
- Årsarbetstid som är en modell för flexibel arbetstid