
Onsite Manager | Köping | Experis
- Köping, Västmanland
- Permanent
- Heltid
- Ge kontinuerlig feedback för att säkerställa hög kvalitet i servicen och leveransen.
- Planera för utbildning och kompetenshöjningsinsatser."Best Practice" föredöme:
- Sprid och säkerställ att bästa praxis implementeras och följs.
- Delta aktivt i att främja och upprätthålla standarder för tjänstekvaliteten.Tekniskt stöd för servicedesken:
- Fungera som tekniskt stöd för gruppen.
- Besvara tekniska frågor och bidra med din kunskap i komplexa ärenden.Identifiering av trender och förbättringsåtgärder:
- Identifiera trender och analysera samt föreslå förbättringsåtgärder för att optimera effektiviteten.Agilt Förbättringsarbete:
- Driv agilt förbättringsarbete tillsammans med gruppen.
- Identifiera och genomför gemensamma förbättringsåtgärder för att ständigt förbättra servicenivån.Projektdeltagande:
- Delta aktivt i servicedeskrelaterade projekt vid behov.
- Samverka med andra teammedlemmar för att säkerställa framgångsrik projektgenomförande.Vem är du?Vi tror att du intresserar dig för mänskliga relationer och trivs i att jobba och lyckas tillsammans med andra - du är en lagspelare och vill skapa resultat genom andra. Du drivs av tillväxt och ser coachning som ditt verktyg - du önskar utveckla såväl dig själv som ditt team. Vi tror att du är flexibel och gillar att växeldra mellan olika arbetsuppgifter och prioriteringar - du gillar att ha många bollar i luften och se resultat.Vi tänker oss gärna att du har:
- Minst 3 års ledarerfarenhet
- Erfarenhet inom IT och digitalisering
- Erfarenhet inom ITIL-miljöer
- Kunskap kring LEAN-filosofin
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift