
First Line Support till ledande bolag
- Malmö
- Permanent
- Heltid
- Underhåll, felsökning och installation, främst i Windows miljö
- Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara utförs till stor del via fjärrverktyg
- Ta emot samt registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem
- Goda datorkunskaper och starkt intresse för IT
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Gymnasial utbildning inom IT/Teknik (meriterande)
- Erfarenhet av teknisk support/helpdesk alternativt kundtjänst via telefon
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelseVi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!#NextgenVi jobbar med bemanning och rekrytering. Vår uppgift är att matcha alla dem som söker jobb, med företag där deras talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas. För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade. Vi skiljer oss åt genom att sätta våra anställda, och dem vi förmedlar, i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som söker jobb, för våra uppdragsgivare och för oss själva som företag.