
Kundrådgivare Servicekontoret Göteborg centrum
- Göteborg
- Permanent
- Heltid
- Vara kontorets ansikte utåt genom att erbjuda bästa möjliga service och bemötande till Swedbanks privat- och företagskunder.
- Arbetsuppgifterna är varierande och omfattar att hantera serviceärenden i det obokade kundmötet och att arbeta nationellt med serviceärenden via inkommande telefonsamtal.
- Bidra till våra mål genom effektivt arbetssätt med stort fokus på ökad tillgänglighet, kundnöjdhet och proaktivitet.
- Samarbeta och skapa goda relationer med kollegor inom banken för att utveckla våra kunders finansiella hälsa, hitta behov hos kund och slussa när annan kompetens behövs för att skapa mervärde i kundmötet.
- Utvecklas vidare och bredda din kompetens - inom banken finns flera karriärmöjligheter och personlig vidareutveckling uppmuntras.
- Brinna för service, sätta kunden i fokus och bidra till kundnöjdhet genom att vara proaktiv i kundmötet, ha ett gott affärsmannaskap och vara lösningsfokuserad.
- Intresse för att informera om våra produkter och tjänster till våra privat- och företagskunder samt förmågan att digitalisera och guida kunderna i våra digitala kanaler.
- Ha ett öppet sinne, vara nyfiken på och anpassningsbar till nya arbetssätt.
- Ett starkt eget driv, förmågan och viljan att bidra till både individuella- och gemensamma mål.
- Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling.
- Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället.
- En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter.
- En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen.