
Kundsupportmedarbetare till kund i Malmö
- Malmö
- Permanent
- Heltid
- Svara på många dagliga samtal från kunder och hantera "hur gör jag…?"-frågor på ett tydligt och professionellt sätt.
- Hantera löpande kundbehov via telefon, e-post och ärendehanteringssystem.
- Utföra orderläggning och registrering i affärssystem.
- Ta emot och dokumentera reklamationer.
- Bidra aktivt i förbättringsarbete genom att samla kundinsikter.
- Stödja övergång till digitala kanaler och kundportaler.
- Är serviceinriktad och van att hantera många samtal med ett professionellt bemötande.
- Har en stark känsla för struktur och kan prioritera i en händelsestyrd och föränderlig miljö.
- Tar eget ägarskap och initierar förbättringar proaktivt.
- Är kommunikativ och bra på att bygga relationer - både med kunder och kollegor.
- Har avslutad gymnasieutbildning och erfarenhet av kundservice/ärendehantering.
- Behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.