
Löneadministratör
- Göteborg
- Tillfälligt
- Heltid
- En möjlighet att jobba i en spännande bransch med stort fokus på omställningen till mer hållbara alternativ för sina kunder.
- En inkluderande arbetsplats där det är högt i tak, bra stämning och en god gemenskap.
- Varierande arbetsuppgifter med stora möjligheter att utveckla och sätta din egen prägel på arbetet.
- Insamling, registrering och kontroll av löneunderlag för cirka 80 medarbetare
- Kvalitetssäkring och beräkning av löner
- Hantering av avvikelser som sjukfrånvaro, föräldraledighet, övertid och andra ersättningar
- Utbetalning av löner och hantering av kontrolluppgifter, skatter och sociala avgifter
- Säkerställa att gällande lagar, regler och kollektivavtal följs
- Har en eftergymnasial utbildning inom lön
- Har minst 3 års erfarenhet av en liknande roll
- Är van vid att arbeta i Office samt erfarenhet av lönehanterings- och tidsrapporteringssystem
- Kan hantera kollektivavtal och avtalstolkning
- Besitter flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Om anställningenTjänsten är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på OIO med avsikt om att anställningen ska övergå till vår partner tidigast efter 6 månaders arbetad tid.
- Omfattning: Heltid, kontorstider
- Placering: Mölndal
- Start: Slutet av oktober
- Kontaktperson: Elsa Jonasson