Technical Customer Care Specialist
Visma Proceedo AB
- Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Leverera 2nd Line support och bidra till en ökad kundnöjdhet.
- Förbättra och underhålla självbetjäningskanaler för att minimera återkommande frågor
- Kontinuerligt förbättra och uppdatera vår kunskapsbas och våra processer
- Hantera inkommande ärenden och ge support kring användning av Proceedo
- Genomföra teknisk felsökning och vara delaktig i att lösa incidenter
- Säkerställa en snabb och kvalitativ service för att stödja och utveckla kundernas användning av vår lösning.
- Eftergymnasial teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom IT eller relaterade områden
- Flytande svenska och engelska.
- Enastående kommunikations- och problemlösningsförmågor
- Förmåga att samarbeta effektivt i team och bidra till ett positivt arbetsklimat
- Grundläggande kunskaper inom ekonomi är fördelaktigt och ses som en bonus