Teamledare Kundtjänst till Winn Scandinavia
Winn Scandinavia
- Örebro
- Tillfälligt
- Heltid
- Vara närvarande i teamet och själv operativ i kundärenden när det behövs.
- Coacha, ge feedback och bygga laganda med fokus på arbetsglädje och samarbete.
- Säkerställa hög servicekvalitet, lösa komplexa ärenden och följa upp KPI:er.
- Utbilda och introducera medarbetare, driva onboarding och kompetensutveckling.
- Identifiera förbättringsområden, utveckla rutiner och bidra till digitalisering och automatisering.
- Arbeta nära marknad för att integrera kampanjer, produktnyheter och säljdrivande arbetssätt.
- Fungera som länk till övriga avdelningar och rapportera insikter, resultat och behov vidare i organisationen.Är du den vi söker?
För att lyckas i rollen har du:- Erfarenhet av kundtjänst och teamledning.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Förmåga att coacha och skapa laganda.
- Struktur och förmåga att prioritera i vardagen.
- Energi, integritet och vilja att driva förändring.Information och ansökanI denna rekrytering samarbetar Winn Scandinavia med AxÖ Consulting. För mer information om tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jenny Berg på telefon 072-074 19 99 eller via mejlUrval och intervjuer kan komma att ske löpande. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!Observera att en bakgrundskontroll kan förekomma för slutkandidater. Bakgrundskontrollen syftar till att verifiera den sökandes arbets- och utbildningshistorik samt eventuella andra relevanta uppgifter. Denna praxis bidrar till att upprätthålla hög integritet och trovärdighet i vår rekryteringsprocess.AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök . Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.