Customer Service Representative

Iron Mountain

  • Örebro
  • Permanent
  • Heltid
  • 1 månad sedan
At Iron Mountain we know that work, when done well, makes a positive impact for our customers, our employees, and our planet. That’s why we need smart, committed people to join us. Whether you’re looking to start your career or make a change, talk to us and see how you can elevate the power of your work at Iron Mountain.We provide expert, sustainable solutions in records and information management, digital transformation services, data centers, asset lifecycle management, and fine art storage, handling, and logistics. We proudly partner every day with our 225,000 customers around the world to preserve their invaluable artifacts, extract more from their inventory, and protect their data privacy in innovative and socially responsible ways.Are you curious about being part of our growth stor​y while evolving your skills in a culture that will welcome your unique contributions? If so, let's start the conversation."Är du snabblärd och vill arbeta i en kreativ och dynamisk miljö?" "Har du ett intresse för kundservice och service - då är du vår nya kollega!"Beskrivning:Denna roll erbjuder en hybrid anställning vilket innebär att du kommer att kunna arbeta både från kontoret och hemifrån. För denna roll på Iron Mountain kommer du att arbeta för att ge exceptionell kundservice inom den svenska kundtjänstavdelningen. Att vara den första kontaktpunkten för alla kundförfrågningar, tillhandahålla snabb och professionell kundsupport, genomföra eskaleringar efter behov, säkerställa total kundnöjdhet. Svarar kund via telefonförfrågningar, ha löpande kontakt med alla avdelningar och utreda kundfrågor. Kundfrågorna kan vara högt som lågt så det krävs att personen kan hantera både komplexa förfrågningar där inget givet svar finns men även enklare frågor. Ytterligare ingår det i rollen att behandla beställningar som tas emot via telefon eller e-post samtidigt som du strävar efter att leverera en tjänst i världsklass i enlighet med Service Level Agreements och Key Performance Indicators (KPIs).För att passa rollen ska du vara en motiverad person som visar entusiasm och energi, använder ett positivt språk mot kunder och kollegor, kan anpassa dig till förändringar och vara flexibel i bemötandet. Har stolthet och sträva efter att vara professionell i alla kontakter med kollegor och kunder. Vi strävar efter att arbeta med främjande av inkludering och lagarbete, en lagspelare som alltid visar respekt för kunder och kollegor, pragmatiskt förhållningssätt och kan visa god arbetsmoral under alla interaktioner på ett rättvist och konsekvent sätt. Vidare arbetar vi genom att agera med integritet, därför är det viktigt att personen är pålitlig, lojal och visar en hög grad av integritet. Inte minst vem som kan ta ägande, vilket innebär att ta personligt ägande av kundfrågor samtidigt som man följer alla vägar för att säkerställa ett tillfredsställande resultat.Kvalifikationer och kunskaperDu har relevant utbildningsbakgrund eller har tidigare arbetat inom kundtjänst alternativt inom serviceyrket och har god systemvana. Du har minst några års dokumenterad erfarenhet av servicearbete och gärna inom en global organisation. Det är meriterande om du har arbetat i miljöer med ett brett teknik- och IT lösningar samt erfarenhet av digital dokumenthantering.God skriftlig och muntlig kommunikationsförmågaGod samarbetsförmågaFlexibel och kundorienteradDatorvana - Microsoft Office/G SuiteGrundlig utredningsförmågaGod analytisk förmågaKan hantera multitaskingGrundläggande teknisk förståelseEgenskaper/egenskaper:● du är motiverad och "hungrig"● du är en nyfiken lagspelare● du har hög arbetsmoral och hög leveranssäkerhet/leveransförmåga● du är lösningsfokuserad● du har hög arbetskapacitet och kan hantera stress● du är bra på att kommunicera både skriftligt och muntligt, på svenska och engelskaAnställningsform/Anställningsnivå:Tillsvidare på heltid med inledande provanställning.Arbetstider och lön:Månadslön.Dagtid.Enligt företagets policy som en hybrid arbetsplats med distans- och kontorsarbetePlatsSverige, Örebro, HybridAnnan information:Urvalsarbetet sker löpande varför vi rekommenderar att du inte väntar med att skicka in din ansökan utan att du gör din ansökan så snart som möjligt. Sök tjänsten genom att registrera ditt CV och ett personligt brev redan idag.Category: Customer Support

Iron Mountain

Liknande jobb

  • Servicetekniker till vår verkstad i Örebro

    Linde

    • Örebro
    Har du ett intresse för fordon och maskiner och tycker om att skruva och meka? På Linde Material Handling får du arbeta med truckar i världsklass hos en branschledande leverantör. …
    • 4 dagar sedan
  • Service- och lagerarbetare till IT-avdelningen

    Polisen

    • Örebro
    Är du redo för en större uppgift? Till vårt team i Örebro söker vi nu en Serviceman som är noggrann, självständig och effektiv. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och tre…
    • 10 dagar sedan