Customer Service medarbetare
Ecokraft Sverige AB
- Eskilstuna, Södermanland
- Tillfälligt
- Heltid
- Ta emot och hantera inkommande ärenden.
- Analysera och felsöka tekniska problem kopplade till solcellsinstallationer, batterilagring och laddinfrastruktur.
- Ge tydliga instruktioner och guidning som gör att kunden känner sig trygg och förstådd.
- Samordna insatser med kollegor och fälttekniker vid behov.
- Dokumentera ärenden och säkerställa att kunden får uppföljning.
- Älskar kundkontakt och drivs av att ge kunderna en bra upplevelse och överträffa förväntningarna.
- Har lätt att sätta dig in i tekniska sammanhang och kan förklara på ett enkelt sätt.
- Trivs med att arbeta i ett högt tempo och att driva ärenden hela vägen in i mål.
- Är strukturerad, tålmodig lösningsorienterad.
- Gillar att samarbeta men kan också ta egna initiativ.
- Ser utmaningar som möjligheter och motiveras av att göra kunden nöjd.
- Är mycket bra på att uttrycka dig i svenska, i tal och skrift.
- Kollektivavtal.
- Friskvårdsbidrag.
- Ett engagerat och välkomnande team.
- Varierande arbetsdagar och möjlighet att växa i rollen.