Revisor med känsla för kundrelationer till Customer Success Manager
Senseworks AB
- Umeå, Västerbotten
- Tillfälligt
- Heltid
- Gillar att jobba i ett tight team där du har mycket att säga till om
- Gillar att ta ansvar och ha stort inflytande över dina arbetsdagar
- Hjälpa kunder att få ut värde av produkterna, t.ex. genom utbildningar, onboarding-material eller self-service.
- Analysera användaraktivitet och intervjua kunder för att säkerställa att de får ut värde.
- Informera om nya funktioner och hur kunden får maximal effekt av dem.
- Introducera nya produkter, till exempel genom demos, webinars, videos och blogginlägg.
- Utveckla kundrelationer, engagera kalla användare och identifiera framgångsrecept hos aktiva och nöjda kunder.
- Hantera kundsupport över Teams.
- Agera kundens champion internt på Senseworks: Kommunicera kundernas behov samt berätta om de framgångar kunderna haft för att stötta marknadsföring, sälj och produktutveckling.