
Customer Success Manager / Systemspecialist till Software Point
- Lund, Skåne
- Permanent
- Heltid
- Fånga upp, förstå och dokumentera kundens behov och krav
- Utforma funktions- och designspecifikationer för systemförändringar och integrationer
- Koordinera och kommunicera med LIS-administratörer, IT-teams och andra nyckelpersoner hos kund
- Underhålla kundspecifik dokumentation
- Utföra systemtester inför driftsättning
- Säkerställa att lösningarna levereras enligt tidplan och med hög kvalitet
- Tidigare arbetat med LIS- eller LIMS-system i en administrativ eller teknisk användarroll
- Meriterande med akademisk utbildning inom Life Science (mikrobiologi, genetik, kemi etc.), teknik eller motsvarande relevant klinisk erfarenhet
- Praktisk erfarenhet av arbete i laboratorium
- God förmåga att kommunicera med både tekniska team och vårdpersonal
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Plats: Lund, Linköping eller Danderyd
Lön: Enligt överenskommelseVi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:📧 info@bravura.se📞 010-171 47 10Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!#BrillanteVi jobbar med bemanning och rekrytering. Vår uppgift är att matcha alla dem som söker jobb, med företag där deras talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas. För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade. Vi skiljer oss åt genom att sätta våra anställda, och dem vi förmedlar, i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som söker jobb, för våra uppdragsgivare och för oss själva som företag.