Customer Technical Support
Telia Company
- Jönköping
- Permanent
- Heltid
- Du kommer arbeta i vår verkstad som tekniker och hantera ärenden som exempelvis reparation, utbyte av delar och mjukvaruuppdateringar.
- Du kommer möta våra kunder i vår butik och arbetet innebär en del administration och sälj.
- Du kommer se till att kunden vid utlämning får den hjälp som behövs för att kunna använda sin utrustning efter servicen.
- Du kommer hjälpa våra kunder vi telefon eller e-post och du bör vara stresstålig och kunna behålla humöret i alla situationer.
- Du kommer ha ett nära samarbete med kollegor för att säkra tillverkarnas krav.- Du kommer sälja Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.Och vem är du?Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att du har ett stort intresse av teknik och människor. Du är nyfiken och tar ägandeskap för att leverera goda resultat och lära dig nya saker. Som person är du noggrann och brinner för att leverera en hög kvalitet i ditt arbete. Du gillar att arbeta med såväl processer, förbättringsarbete samt kundmöten. Du är vår röst och ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och teknik. Gymnasieutbildning är ett minimikrav och du behöver kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska, samt ha fyllt 18 år.Din personlighet:- Noggrann- Pedagogisk och lösningsorienterad- Effektiv och flexibel- Gillar ett strukturerat arbetssätt.Dina erfarenheter:- Gärna tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter- Gymnasieutbildning- Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska.Intresserad?Vill du bli en del av vårt gäng, sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta mig på eller via telefon: 073-0422861Rekryteringen sker löpande, så tveka inte på att höra av dig. Sista ansökningsdatum är 30/4-2024.