
Ordermottagare till bilverkstad
- Göteborg
- Permanent
- Heltid
- Ta emot kunder vid inlämning och utlämning av fordon
- Hantera inkommande samtal och e-post från kunder
- Boka och administrera service- och reparationsjobb
- Skapa och följa upp arbetsordrar i verkstadssystem
- Kommunikation med mekaniker och kund för att säkerställa tydlig information
- Övriga administrativa uppgifter så som fakturering och betalningar.
- Är positiv, kommunikativ och har en naturlig känsla för service
- Har erfarenhet från liknande kundnära administrativt arbete, gärna inom bilbranschen
- Har god datorvana och kan arbeta i olika system (meriterande med Winassist)
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift
- En social och varierande roll med mycket kundkontakt
- En trygg arbetsplats med goda möjligheter till utveckling
- Engagerade kollegor och en inkluderande arbetsmiljö
- Kollektivavtal och konkurrenskraftiga villkor