
Kundrådgivare Servicekontoret Uppsala City
- Uppsala
- Tillfälligt
- Heltid
- Vara kontorets ansikte utåt genom att erbjuda bästa möjliga service och bemötande till Swedbanks privat- och företagskunder.
- Arbeta varierande med att hantera serviceärenden både via fysiska möten och via telefon.
- Bidra till våra mål genom ett effektivt arbetssätt med stort fokus på ökad tillgänglighet, kundnöjdhet och proaktivitet.
- Samarbeta och skapa goda relationer med kollegor inom banken för att utveckla våra kunders finansiella hälsa, hitta behov hos kund och slussa vidare när annan kompetens behövs för att skapa mervärde i kundmötet.
- Utvecklas vidare och bredda din kompetens - inom banken finns flera karriärmöjligheter och personlig vidareutveckling uppmuntras.
- Brinna för service, sätta kunden i fokus och bidra till kundnöjdhet genom att vara proaktiv i kundmötet, ha ett gott affärsmannaskap och vara lösningsfokuserad.
- Intresse för att informera om våra produkter och tjänster till våra privat- och företagskunder samt förmågan att digitalisera och guida kunderna i våra digitala kanaler.
- Ha ett öppet sinne, vara nyfiken på och anpassningsbar till nya arbetssätt.
- Ett starkt eget driv, förmågan och viljan att bidra till både individuella- och gemensamma mål.
- Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling.
- Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället.
- En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter.
- En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen.