Tandsköterska till kundsupport och testning i healthtech startup
Zymego
- Stockholm
- Tillfälligt
- Heltid
- Jobba nära våra kunder med support via e-post och telefon.
- Genomföra noggrann och regelbunden testning av produkten, under ledning av vår Product Manager, exempelvis när nya funktioner släpps.
- Stötta vår Customer Success Manager i implementeringsprocesser och övriga kundrelaterade uppgifter.
- Regelbundet lära dig om nya funktioner i Zymego och om nya integrationer till journalsystem, för att kunna stötta kunder och testa produkten på ett bra sätt.
- Lätt att lära dig digitala lösningar och IT-system, nya som gamla.
- Förmåga att ge bra service till kunder och patienter i alla lägen.
- Noggrannhet i allt du gör och ett öga för detaljer.
- Lätt att ta till dig och memorera information.
- Vana att jobba strukturerat och noggrant följa processer och rutiner.
- Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska.
- Motiveras av utmaningar och att få ta eget ansvar.
- En unik produkt som gör verklig skillnad för människor och vårdpersonal
- Stöd och coachning från erfarna kollegor och ledare
- Utvecklingsmöjligheter i takt med att vi växer
- En värderingsdriven och entreprenöriell kultur
- Kontor i Stockholm och möjlighet till hybridarbete
- Sex veckors semester, tjänstepension och privat sjukvårdsförsäkring