Vi söker en Rekryteringsassistent till Klara
Klara
- Lödöse, Västra Götaland
- Permanent
- Heltid
- Planering och schemaläggning av personal
- Daglig kontakt med kunder och medarbetare
- Hantering av bokningar, frånvaro och snabba inhopp
- Administration kopplat till uppdrag, avtal och fakturering
- Stöd i rekryteringsprocesser (annonsering, urval, intervjuer, referenstagning)
- Är legitimerad sjuksköterska – ett krav
- Har tidigare erfarenhet inom bemanning, administration eller service – meriterande
- Har arbetat i Intelliplan eller annat CRM-/bemanningssystem – meriterande
- Är strukturerad, lösningsorienterad och har en stark kommunikativ förmåga
- Trivs med att ta ansvar, arbeta självständigt och samtidigt vara en lagspelare
- En fartfylld och varierande arbetsvardag
- Ett engagerat och stöttande team
- Möjlighet att bidra med din erfarenhet och påverka rutiner och arbetssätt
- Ett företag som satsar på medarbetare, trivsel och långsiktiga relationer
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroll innan anställning. Detta för att säkerställa trygghet och kvalitet för våra kunder och uppdragsgivare.
Besök gärna vår hemsida www.klarakompetens.se samt följ oss på Facebook och Instagram