
Förvaltningsassistent - vikariat
- Norrköping, Östergötland
- Tillfälligt
- Heltid
- är du ett stöd i olika frågor som kan uppkomma inom fastighetsförvaltning
- har du kontakt med hyresgäster och besvarar frågor kring fastigheterna
- tar du emot och svarar på kundärenden samt fördelar dessa ärenden internt
- ansvarar du för beställningar, tillval och enklare avtalshantering
- hanterar du administrativa uppgifter såsom fakturering, posthantering, information och kommunikation till hyresgäster
- hanterar du störningsärenden, följer upp hyresskulder och hanterar sena betalare
- bemannar du receptionen två halvdagar/vecka
- utbildning till fastighetsförvaltare eller eftergymnasial utbildning med inriktning fastighet eller liknande, alternativt motsvarande erfarenhet genom arbete
- hög administrativ förmåga och god digital kompetens
- erfarenhet av service och kundkontakter
- goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
- erfarenhet från fastighetsbranschen
- erfarenhet av branschspecifika system såsom Vitec och Top Desk
- förståelse för fastighetsekonomi och erfarenhet av fakturering
- kunskap om hyresjuridik
- Ett härligt kontor centralt beläget i Norrköping
- Trygga och fina förmåner som friskvårdsbidrag, arbetsförkortningsdagar och tjänstepension
- Utbildningar som utvecklar dig i din arbetsroll
- Som nyanställd får du ett introduktionsprogram som ger dig bra förutsättningar att komma in i jobbet, i det ingår en dag för nyanställda i Stockholm
- Gemensamma frukostar och teamstärkande aktiviteter