
Kundrådgivare Sollefteå
- Sollefteå, Västernorrland
- Permanent
- Heltid
- Vara med att utveckla och driva framtidens kundtjänst på Swedbank Sollefteå. Du är kontorets ansikte utåt genom att erbjuda bästa möjliga service och bemötande till Swedbanks privat- och företagskunder
- Hantera serviceärenden i det obokade kundmötet där ärendestyrning och arbetssättet digital first är av stor vikt.
- Hantera nationella serviceärenden via inkommande telefonsamtal.
- Samarbeta och skapa goda relationer med kollegor inom banken för att utveckla våra kunders finansiella hälsa, hitta behov hos kund och slussa när annan kompetens behövs för att skapa mervärde i kundmötet.
- Bidra till våra mål genom effektivt arbetssätt med stort fokus på ökad tillgänglighet, kundnöjdhet och proaktivitet
- Varierande arbetsuppgifter då vi jobbar både lokalt och nationellt.
- Brinna för service, sätta kunden i fokus och bidra till kundnöjdhet genom att ha ett gott affärsmannaskap och vara lösningsorienterad
- Vara lyhörd, utåtriktad och förändringsbenägen - du tar egna initiativ genom självledarskap och har ett starkt eget driv. Du är ansvarstagande och har en vilja att utvecklas både enskilt och tillsammans med teamet, du har förmågan och viljan att bidra till både individuella och gemensamma mål
- Vara affärsmedveten och relationsskapande. Du sätter kunden i centrum och vill överträffa kundens förväntningar. Du har en vilja att lära dig nya saker och dela med dig till dina kollegor av erfarenheter och lärdomar
- Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen.
- Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling.
- Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället.
- En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter.
- En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen.