
Kontorsassistent/Mood manager till Tryggsam
- Stockholm
- Tillfälligt
- Heltid
- Inköp och logistik: Ansvara för inventering, kontorsmaterial, felanmälan och leverantörskontakter.
- Reception och kontorsmiljö: Välkomna besökare, bemanna receptionen och se till att kontoret alltid känns välkomnande och organiserat såväl som se över förbättringar.
- Möteskoordinering: Boka mötesrum, förbereda material och ordna med förtäring vid behov.
- Event och aktiviteter: Planering och genomförande av företagsevenemang såsom kickoffs, gemensamma frukostar och AWs.
- Administrativ support: Vara en stödfunktion vid behov och hjälpa till med dokumentation, posthantering och onboarding av nya medarbetare.
- Mood Management: Bidra aktivt till en positiv arbetsmiljö - allt från små vardagsdetaljer till större initiativ som påverkar trivseln.
- Två kontor: Utgångspunkt på huvudkontoret men med ansvar för tillsyn och inköp på vårt andra kontor i Alvik några gånger per månad.
- Gymnasieexamen eller motsvarande (eftergymnasial utbildning inom administration är meriterande).
- Några års erfarenhet från administration, reception eller kundservice.
- God förmåga att ta initiativ och själv driva uppgifter i mål.
- Flytande svenska i tal och skrift, samt gärna god engelska.
- Goda kunskaper i Office-paketet.
- Körkort (krav för inköp och resor mellan kontoren).
- Har ett genuint intresse för människor och service.
- Trivs med att ha många olika uppgifter samtidigt.
- Vill vara med och skapa en arbetsplats där både struktur och stämning är på topp.
- Bidrar till en god gemenskap, vi på Tryggsam uppskattar att hitta på gemensamma aktiviteter.