
Norsktalande Customer Support till välkänd ljudboksplattform
- Göteborg
- Tillfälligt
- Deltid
I dagsläget består vår kunds supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, dansk-, spansk- och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till deras användare.Vår kund växer och behöver utöka den norska delen av supportteamet. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst under vardagar men även helger kan bli aktuellt. I denna tjänst kommer du arbeta 10 timmar per vecka2 timmar tisdag-fredag & 1 timme söndag och måndag. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor.Du erbjuds:Som kundsupport kommer du främst att svara på norska, och engelska kunders frågor i BookBeats webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. Dina arbetsuppgifter är således:ARBETSUPPGIFTERArbetsuppgifter
- Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail
- Svara på kundfrågor i BookBeats sociala kanaler
- Är studerande på universitet eller högskola och har minst två år kvar av dina studier
- Har tidigare erfarenhet av kundservice eller ett administrativt arbete
- Har mycket goda kunskaper i norska, och engelska, såväl i tal som i skrift, då all kommunikation externt kommer att ske i samtliga språk
- Har möjlighet att jobba 2 timmar tisdag-fredag & 1 timme söndag och måndag.Det är meriterande om du:
- Har kunskaper i polska, tyska, finska, danska, spanska
N/A