För dig som arbetar som helpdeskmedarbetare i G
- Göteborg
- Tillfälligt
- Heltid
- Se till att IT utrusningen fungerar
- Tillhandahålla servicestöd till användare via exempelvis telefon, e-post och chatt avseende hård-och mjukvara
- Administrera IT-miljöer (exempelvis användarkonton, behörigheter och utskriftsköer
- Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program
- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet inom yrkeskategorin
- Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet
- Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kunskaper i ärendehanteringsystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow)
- Kunskaper om Mobile Devide Management (MDM)
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift
- cookie-preferences#openCookiePreferences" class="company-link font-company-body text-unset py-1">Hantera cookies