Gruppchef Kundservice & Kommunikation
Kalmar Vatten AB, Avdelning Stab
- Kalmar
- Permanent
- Heltid
- Personalansvar inklusive arbetsmiljö, medarbetarsamtal och lönesättning
- Budget- och planeringsarbete samt uppföljning av kostnader och fakturor
- Hantering av kundklagomål, komplexa ärenden, avbetalningsplaner och kravprocesser
- Arbeta operativt i telefonväxeln med regelbundenhet
- Systemförvaltare för bolagets debiteringssystem vilket innebär att agera länk mellan IT-leverantör och verksamhetens behov samt kontinuerliga uppdateringar och utvecklingsinsatser kring systemet
- Utveckling och digitalisering av kundärendehantering med fokus på GDPR
- Arbeta med NKI, kundresa och förbättringsarbete
- Delta i kommunikationsinsatser kopplade till taxeutveckling och strategin "Skapa förståelse"
- Ingå i bolagets krisledning samt i andra grupper och nätverk såsom kundservicenätverk inom Kommunkoncernen
Offentligajobb