
Kundservicemedarbetare / Produktadministratör till Motonet
- Stockholm
- Permanent
- Heltid
- Ge professionell kundsupport till både B2B- och B2C- kunder via e-post, chat och telefon
- Handleda och stötta varuhuspersonal och andra i kundserviceärenden
- Fungera som en mellanhand mellan interna och externa funktioner så som ekonomi och logistik
- Optimera och förbättra texter och produktbeskrivningar med hjälp av AI-verktyg och andra digitala verktyg
- Vara första kontaktpunkt och samordnare för kundserviceärenden mellan olika avdelningar som ekonomi och logistik
- Erfarenhet av kundservice via telefon och/eller chat
- Erfarenhet av detaljhandeln ses som meriterande
- Erfarenhet av enklare fakturahantering och orderadministration ses som meriterande
- Bekantskap med AI-verktyg för textoptimering är en fördel
- Flytande i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt
- Erfarenhet och vana vid att arbeta i relevanta IT-system för kundservice
- Strukturerad, ordningsam och självständig i ditt arbete
- Kundfokuserad och lösningsorienterad
- Ha en flexibel inställning och vara villig att utföra arbetsuppgifter utanför den egna rollen för att stötta företagets utveckling
- Det är meriterande med erfarenhet av liknande sortiment och/eller bransch och/eller liknande arbetsuppgifter inom andra branscher