
First line support till Telia
- Luleå, Norrbotten
- Permanent
- Heltid
- Svara på inkommande samtal från kunder
- Hitta lösningar på kunders frågor och problem
- Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov
- Avslutad gymnasieutbildning
- Mycket god känsla för service
- Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
- Erfarenhet inom kundservice är meriterande
Plats: Luleå
Lön: Grundlön + möjlighet till bonusI denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.Om företagetTelia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:📧 info@bravura.se📞 010-171 47 10Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!#NextgenVi jobbar med bemanning och rekrytering. Vår uppgift är att matcha alla dem som söker jobb, med företag där deras talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas. För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade. Vi skiljer oss åt genom att sätta våra anställda, och dem vi förmedlar, i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som söker jobb, för våra uppdragsgivare och för oss själva som företag.